0 Automatyzuj swój czas!
Tak! Możesz zautomatyzować swój czas. Najlepszym sposobem jest rozpoczęcie pisania planu każdego wieczoru na następny dzień. Może on być zautomatyzowany również w formie papierowej lub w twoich cyfrowych notatkach.
1 Automatyzuj swoje finanse!
Każdy człowiek na świecie dokonuje płatności w jakieś formie, ale ten proces również można spróbować zautomatyzować. Ta procedura może być różna w zależności od Twojego banku… ale zazwyczaj prosta automatyzacja jest możliwa na każdym koncie bankowym, tylko od Ciebie zależy w jaki sposób to wykorzystasz.
2 Zautomatyzuj maile!
Aby pozostać produktywnym, powinieneś unikać e-maili w ciągu pracy. Możesz użyć innego narzędzia do komunikacji, aby mądrze wykorzystywać czas w swojej codziennej robocie, na przykład Slack jest bardzo dobrym narzędziem do zwiększenia wydajności i koncentracji przy konieczności komunikacji z zespołem.
3 Zautomatyzuj swoją przeglądarkę!
Zautomatyzuj skróty w Twojej przeglądarce dla najważniejszych i najczęściej używanych stron internetowych. Użyj wtyczek do swojego Google Chrome w przeglądarce, tak aby zautomatyzować procesy i mieć “pod ręką” najważniejsze narzędzia. Zachęcam Cię do przeprowadzenia research’u i znalezienia najlepszych -> na Twoje potrzeby, rozszerzeń dla przeglądarki.
4 Automatyzuj tworzenie prezentacji!
Zrób research i znajdź narzędzie do zautomatyzowania Twojej kolejnej prezentacji. Polecam sprawdzić to narzędzie jak przykład i dobry punkt wejścia w temat: mindmeister.
5 Przestań publikować manualnie w mediach społecznościowych!
Możliwość publikowania treści w mediach społecznościowych również doczekała się narzędzi do automatyzacji tego procesu. Osobiście polecam Ci sprawdzić to narzędzie: https://coschedule.com/
6 Przestań marnować swój czas na czytanie wiadomości!
Osobiście słucham wiadomości w formie podcastów lub radia – w przypadku jazdy samochodem, jest to dla mnie o wiele bardziej efektywne. Znajdź najlepszy sposób, który działa w Twoim przypadku, by zabierać ważne informacje dla Ciebie.
7 Zautomatyzuj wypełnianie formularzy online!
Czasami subskrypcja lub zapisanie się do serwisu czy strony internetowej może być dość czasochłonne. Można rozważyć automatyzację tego procesu za pomocą narzędzia: https://www.roboform.com/
8 Zautomatyzuj swoje kontakty!
W tym celu sprawdź to narzędzie: site.addappt.com
9 Zautomatyzuj skanowanie dokumentów w swoim biurze!
Najlepszym narzędziem, które przyspieszy skanowanie dokumentów według mnie jest scanbot.io.